03538303636 info@almasarman.com ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 8 صبح الی 15 ظهر

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

شرکت کاوشگران الماس آرمان به نقل از معدن ۲۴: مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران در پیشرفت کشور، این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی به ویژه خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن مرکزی تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

معادن تامین کننده مواد اولیه مورد نیاز اکثر صنایع بوده و معدن بازیگر مهم نقش خودکفایی ایران در عرصه صنعت و اقتصاد است. بنابریان شایسته است در سالی که در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان ” مهار تورم و رشد تولید ” نام گذاری شده است، توجه به تاکیدات ایشان مبنی بر زدودن آثار اقتصاد در سایه نفت و جایگزینی معدن با نفت از اهمیت ویژه تری برخوردار شود.

فرارسیدن دهم تیرماه که به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده، زمانی است ارزشمند تا یاد و خاطره کسانی که در راه اعتلای صنعت و معدن کشور تلاش کردند را گرامی بداریم و از تمامی دست اندرکان کنونی این حوزه که با تلاش بی وقفه نه تنها چراغ تولید را روشن نگاه داشتند بلکه به رغم تحریم‌های سخت جهش در تولید را نیز محقق کردند، قدردانی کنیم.

خرسندیم که در آستانه این روز مهم کارنامه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سه ماهه نخست امسال نشان می دهد که تولیدش بیش از پیش افزون شده و بهاری پربار به مدد سختکوشان این مجموعه معدنی در تولید و فروش محقق شده و مصمم تر از همیشه در پی آن است با بهره برداری از چند طرح مهم توسعه‌ای سالی ماندگار در تاریخ این صنعت ثبت کند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه فعالان بخش صنعت و معدن، بویژه خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، صنعت کشور عزیزمان ایران بتواند با تکیه بر توان ملی، بهره برداری مناسب از فرصتها و فائق آمدن بر مشکلات، پایه های اقتدار کشور را با شکوفایی روزافزون خود مستحکم تر نموده و شاهد پیشرفتهای روزافزون آن باشیم. یقین دارم با همدلی و مسئولیت پذیری همه شما کارکنان و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، روزهای روشن‌تری برای این مجموعه معدنی رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است!